Mijn vriend & ik hebben al bijna een jaar een relatie maar het lukt ons niet om seks te hebben omdat zijn piemel steeds slap wordt, wat gaat er mis?

Mijn vriend en ik hebben al enorm veel keren geprobeerd om seks te hebben en hij wil het ongelofelijk graag maar telkens als we het proberen krijgt hij zijn piemel niet hard genoeg om in me te komen.
Ik heb mijn vriend ook wel eens gevraagd of hij wel opgewonden van mij wordt.. maar hij zegt van wel.. en hij heeft ook een behoorlijke stijve maar niet genoeg dus..
Mij maakt het niet eens zo heel veel uit (in de zin van.. ik hou van hem en wil gewoon net zolang wachten en proberen tot het wel lukt) en dat weet hij ook heel goed. Het zit vooral hem heel erg dwars.. want ja, zijn mannelijkheid wordt wel aangetast xD
Hij denkt er over om naar de dokter te gaan, maar ik denk niet dat hij zomaar pillen meekrijgt ofzo.
Herkennen jullie deze situatie en/of hebben jullie misschien goede tips of adviezen?
Ik wil gewoon dat mijn mannetje nu ook eens kan genieten van de "seks". Hij maakt zich op dit moment alleen maar druk waardoor hij niet echt kan genieten..

mvg, een bezorgd vriendinnetje

Toegevoegd na 52 minuten:
Extra toevoeging (antwoord op vragen):

We gebruiken geen condoom.
We waren allebei nog maagd.
We zijn geen 15 meer ;) maar 19 en 24
Hij is niet klein geschapen!!
Handjobs lukken wel en jah hij kan ook klaarkomen als ik er bij ben ;)
En volgens hem ben ik het liefste en leukste meisje die hij kent en ook super mooi :) dus het komt niet doordat ik zo lelijk ben als de pest (naja volgens hem dan haha)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben jullie hiervoor allebei andere partners gehad waarmee het wel lukte? Of is het voor 1 van beiden (of allebei) de 1e keer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We waren beide nog maagd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh en nee we zijn geen 15 meer xD
Ik ben 19 en hij is 24 :)

Het beste antwoord

Ik heb ook wel eens bij een man meegemaakt dat als je net aan seks begint in de relatie dat de man vaak direct wil dat alles goed gaat, begrijpelijk... maar dat hoeft allemaal niet.

Het er teveel over nadenken brengt teveel stress met zich mee waardoor hij zich waarschijnlijk niet goed aan het ontspannen is en tjah, dan wil het nou eenmaal niet.

Het moet natuurlijk gaan en er moet totaal niet deze druk op liggen, natuurlijk begrijp ik als jullie het beide graag willen, maar op deze manier gaat het dus niet lukken. Tijdens het "handwerk" hoeft hij niet zo nodig te "presteren" en dus is hij ontspannen en wil het allemaal wel.

Dus laat het allemaal even lekker een tijdje rusten en laat het vanzelf gaan in bed (of waar dan ook) niet geforceerd van: en nu gaan we het weer proberen. spontaniteit werkt.

en je zal zien, zodra het dan een aantal keren lukt zit meneer vol zelfvertrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Misschien.. is er iets mis??
Ik denk dat de dokter wel handig is.. aangezien hij wel gewoon opgewonden is ..
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het goed zou zijn om wél naar de huisarts te gaan. Het kan ook de spanning zijn die hem afremt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt me bekend voor..:$
Kan het misschien komen omdat hij een condoom omdoet?
Ook werkt het negatief als hij steeds gaat denken: nu moet het lukken, nu moet het lukken.
Probeer gewoon als hij heel stijf is, hupla condoom erom, en het proberen.
Als het niet aan de condoom ligt, lijkt het me toch verstandig om even een bezoekje aan de huisarts te brengen..
Succes (en veel plezier!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope we gebruiken al geen condoom meer xD aangezien we allebei maagd waren ben ik gewoon lekker aan de pil gegaan ;) Dus daar kan het niet meer aan liggen :)
Lukken handjobs wel? Ben jij zijn eerste? Zit het condoom niet te strak?
Wat veel vragen voor een antwoord...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vat hem niet helemaal, is zijn jandoedel nou gewoon te klein of word hij spontaan slap? Dat laatste lijkt me dan nogal raar als rukke wel gewoon lukt, dan kan de normale manier toch ook gewoon?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap je probleem volledig, ook al ben ik geen man.

Ik denk dat het probleem hijzelf is. Ik ga je uitleggen waarom, want het is niet het einde van de wereld.
Jullie willen sex gaan hebben en jullie zijn alle twee maagd. En hij is 24?, dan is vrijen natuurlijk heel erg spannend. Helaas hebben we er moeite mee om dat toe te geven. Hij weet ook dat het jou eerste keer is en er zijn vast weleens verhalen verteld over dat het bij vrouwen pijn kan doen en dat ze kunnen gaan bloeden. Dan is het voor hem ook de eerste keer en hij is in zijn hoofd al bezig met wat er gaat gebeuren als hij niet goed genoeg is. Wat hij moet doen als hij je pijn doet. Hij weet vast ook niet zo goed hoe je een lekker standje moet aan nemen. Dit allemaal maakt het ontzettend onzeker en voor iedereen geld hetzelfde, ook voor vrouwen. Als je onzeker bent, dan gaat je lichaam tegen werken. Bij mannen gaat hun penis hangen en bij vrouwen is het resultaat dat ze verkrampen.

Ik denk dat je eerst eens rustig met je vriend moet gaan praten. Ja, klinkt misschien stom en is ook niet makkelijk, maar kan echt heel erg helpen. Bespreek gewoon wat erin je omgaat en zeg tegen hem dat hij alles tegen je ksn zeggen.

Nog een paar tipz. Dat je vriend baalt dat het niet wil lukken helpt niet. Het maakt hem ook nog eens extra onzeker. Zeh tegen hem dat het niet erg is, het tast zijn mannelijkheid namelijk niet aan. Dit kan echt iedereen overkomen. Dus hij moet ontspannen en het loslaten.

Hij hoeft niet naar een dokter, want zijn piemel kan prima overeind komen en handwerkt werkt prima. Hij kan ook klaarkomen. Niks mis mee. Maar zijn piemel wordt slap als hij bij jou naar binnen moet en dat zit echt tussen zijn oren.

Dus praten en bespreek desnoods stap voor stap de sex. Bespreek alles met elkaar, jullie onzekerheden, alles. Dan komt het vanzelf wel.

Heel erg veel sterkte hiermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist! Goed advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Daizy :) Bedankt voor je reactie! Ik denk inderdaad ook dat het probleem bij hem ligt, tussen zijn oren.
Ik heb hem heel vaak verteld dat het echt niet uitmaakt en dat ik hem heus niet minder leuk ga vinden of minder van hem ga houden.
We praten hier vaak over, wat erg makkelijk gaat (het praten), maar toch is hij er zo erg mee bezig en dit kan hij nauwelijks van zich af zetten.
Hij weet heel goed dat hij me alles kan vertellen en dat doet hij ook wel heb ik het idee dus aan dat soort dingen zou het niet moeten liggen. Wij zijn allebei heel open naar elkaar toe en ik probeer mijn vriend ook echt hier mee te helpen. Misschien heeft het inderdaad gewoon NOG meer tijd nodig :) Bedankt voor de tips! liefs xx
Het gaat niet mis tussen z'n benen, maar tussen z'n oren. Misschien moet je het juist een keer met een condoom proberen; ten eerste blijft de penis nadat hij is klaargekomen langer stijf en ten tweede neemt het hem wellicht de angst voor een zwangerschap weg (ook al neem jij de pil, hij heeft daar geen 'controle' over).

Om aan het condoom te wennen, kun je ook gewoon handjobs met condoom doen. Dat neemt ook de psychische druk weg. Wellicht is hij gewoon erg opgewonden en snel klaar. 10 Minuten later is hij een stuk ontspannender en kun je het gewoon nog eens proberen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alle andere tips hier niet werken neem dan eens contact op met een seksuoloog. Die zijn er voor dit soort problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij omdat hij nog maagd is gewoon een beetje de bibbers heeft aangezien het op een andere manier wel lukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier ook ervaring mee, toevallig was hij toen ook 24, maagd, en had seks in zijn hoofd héél groot gemaakt omdat hij het al zo lang nooit had gehad. En dat is trouwens hélemaal goedgekomen.

Wat ik kan aanraden: hou voorlopig even op met proberen. Haal gewoon het hele issue 'neuken' van tafel. Ga gewoon eens van elkaar genieten, en ga op ontdekkingstocht naar al die ándere manieren waarop je elkaar kunt bevredigen. Dan leer je meteen elkaars lichaam beter kennen en leer je wat de ander echt lekker vindt. En geloof me, er zijn véél manieren om elkaar te bevredigen, je hoeft je niet te vervelen.

En dan, als jullie je helemaal veilig voelen bij elkaar en dat neuken niet als issue tussen jullie in staat, merk je ineens dat het lol hebben met elkaar uitdraait op volledige penetratieve seks. Misschien eerst een keer zonder dat hij in je klaarkomt, maak daar geen nieuw issue van maar speel gewoon verder op een andere manier. Dat zorgt ervoor dat hij niet het idee krijgt dat hij faalt. En dat is essentieel om het de volgende keer beter te laten lukken.

Dan toch nog even een praktische tip voor het neuken zelf: het missionarisstandje is lang niet altijd het gemakkelijkste om mee te beginnen. Het kan voor jullie allebei fijner en gemakkelijk zijn als jij bovenop ligt/zit. Verder scheelt het erg als de boel gemakkelijk glijdt. Glijmiddel is niet voor niets bij iedere drogisterij te koop, er is niets mis mee dat te gebruiken. Je hebt er overigens niet veel van nodig, alleen een beetje om het penetreren te vergemakkelijken.

Geef dit vooral de tijd, verwacht niet dat het over een week ineens allemaal gemakkelijk lukt. Maar niet te lang: mocht het er over pakweg een half jaar nog niet van gekomen zijn, zou ik toch eens gaan denken aan een seksuoloog. De huisarts kan jullie doorverwijzen.